錢不是問題│問題是沒錢 困擾│怎麼吃都吃不胖 深怕別人不知道│我是文藝青年 惰性│世界上最強的力量 噢│我在人生的道路上迷失了 噯│我每天睡覺前都會思考嚴肅的命題 啊│我覺得我的靈魂整個爛掉了

适合我的地方 A Place to Suit Me

总是想寻找一个适合我的地方,写写我的心情,可以和朋友交流的这么一个地方。
有人说:面子书啊。是的,但,已不再是。

有时候也不想让太多人知道,并不是每个人都可以知道的秘密。
总觉得在那里发状态也没什么人会去注意,路过的最多也只是个赞,还不如在这里写一写心情。
至少,自在些。
而且,看到的人,更接近我,看不到的,缘份吧。

很喜欢一个人的感觉,更喜欢有朋友在身边的感觉,不过,这样的机会,有多少呢?


Always try to find a place that suit me, to express my feelings, and communicate with my dearest friends.
Other said, "Facebook!"
Yes, but, not anymore.

Sometimes try to not to let to much people know this, not everyone can have this secret.
Always feel that nobody is concern about my status there, some of them were just like it only, it's better to write my feelings here.
At least, a little bit more freedom.
Besides, those who can get to see my post, get closer to me, those who didn't read the post, it's just fate.

I like to be alone, but I like to be with friends more.
However, how many chances I have to be with them?

0 盘意大利面:

 

© Copyright 意大利面酱馆 . All Rights Reserved.

Designed by TemplateWorld and sponsored by SmashingMagazine

Blogger Template created by Deluxe Templates